un café

No hay ninguna descripción de la foto disponible.
                                            


                                            (Imagen: Mario Pasqualotto)



apenas piel sobre huesos
te derrumbas extenuado
y señalas lápidas borrosas
con el fragmento de un dedo

dices

somos dos supervivientes
arrojados en la orilla
por un mar desconocido

deberías estar contento

dices

agradece al destino
este pálido naufragio

yo te miro

buscamos el olor fresco
de una amable llovizna en la brisa
o algo frágil que nos sostenga
en un abrazo momentáneo

mientras hablamos
pequeños remolinos de ceniza
rodean nuestro abatimiento

yo digo

no hay nada que temer

se avecina la tormenta
pero cuando quiera desplomarse
sobre nuestro desaliento

ya seremos una mueca vacía

yo digo

agradezco al deseo
que devorara toda mi vida
en un segundo perdurable

yo digo

es imposible
levantar nuevos muros
en esta intemperie de hielo justo

en esta tierra seca
se irán disolviendo mis ojos

tú me miras

y nos quedamos en silencio
mientras anochece

*********************************

amb prou feines pell sobre ossos
t'esfondres extenuat
i assenyales làpides borroses
amb el fragment d'un dit

dius

som dos supervivents
expulsats a la riba
per un mar desconegut

hauries d'estar content

dius

agraeix al destí
aquest pàl·lid naufragi

jo et miro

busquem l'olor fresca
d'un amable plugim a la brisa
o alguna cosa fràgil que ens sostingui
amb una abraçada momentània

mentre parlem
petits remolins de cendra
envolten el nostre abatiment

jo dic

no hi ha res a témer

s'apropa la tempesta
però quan es vulgui desplomar
sobre el nostre desànim
ja serem una ganyota buida

jo dic

agraeixo al desig
que devorés tota la meva vida
en un segon perdurable


jo dic

és impossible
aixecar nous murs
en aquesta intempèrie de gel just

en aquesta terra seca
s'aniran dissolent els meus ulls

tu em mires

ens quedem en silenci

mentre fosqueja











Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

esquirlas

són els morts

Se sentó en el borde de la cama